2011. március 14., hétfő

WITH YOU JAPAN/ Tudd meg Jézus, valami szépet...


Tudd meg Jézus, valami szépet
akartam volna tenni érted,
tündökölni, ahogy kívánod,
meghódítani a világot.



Tudd meg Jézus, csalódtam benned
Hidd el semmi értelme ennek:
megingott a talaj alattad,
életedet a romlásnak adtad



Én lelkesedtem és lobogtam,
de most itt látlak elhagyottan
itt látlak válladon kereszttel



Én más úton mennék: eressz el!
Miért nem szólsz? Csak nézel énrám
keresztedet vonszolva némán,
te óriási, szótlan árnyék,
örülnél, ha én is így járnék?



Miért nem szólsz?Csak nézel egyre!
Mennék én veled föl a hegyre,
csak ne a Gyehennába élve,
csak ne a Koponyák hegyére!



Csak tudnék elfordulni tőled
Elfelejteni, hogy megöltek!
Csak ne látnám folyton a véred+




Ne látnálak, ne szeretnélek!
Tudom mit mondasz, véres árnyék:
egy kereszt mindenkire vár még,
mindenki találkozik egyszer
a megfeszített Szeretettel!




Nem lehet téged kikerülni,
nem lehet tőled menekülni,
tenélküled mindenki árva

megyek Uram, a Golgotára



Itt a Tavasz :D







2 megjegyzés:

Antikar írta...

Nagyon jó lenne a dallamot is hallani és pláné a kotta...
Köszönöm

Quo Vadis Domine írta...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=UR-EyKNBERo&feature=emb_logo

Új kezdés...

  Elég rég írtam itt a blogocska félébe, de legbelül érzek késztetést, hogy írjak. 😊 Megszületünk És nem véletlenül. Igen nem véletlenül sz...