2011. május 6., péntek

Jobb lesz (GLEE - Regionals "Get It Right")



Jobb lesz
Mit tettem én?
Bárcsak elfuthatnék
E süllyedő hajóról.
Csak segíteni próbálok,
De mindenkit megbántok,
Most úgy érzem a világ súlya
A vállam nyomja.

Mit tehetsz, ha a jó tett nem elég jó?
S minden érintés csak ront mindenen?
Mert legjobb szándékaimmal csak zűrt okozok.
Csak helyre akarom hozni valahogy.
De meddig fog tartani még?
Ó, meddig fog tartani még nekem
Hogy jóvá tegyem?
Hogy jóvá tegyem?

Újrakezdhetem -e?
Hitemet megrendítve
Mert nem vonhatom ezt vissza.
Csak maradnom kell, hibáimmal szembesülve.
De ha erősebb és bölcsebb leszek,
Túl jutok ezen.

Mit tehetsz, ha a jó tett nem elég jó?
S minden érintés csak ront mindenen?
De meddig fog tartani még?
Ó, meddig fog tartani még nekem
Hogy jóvá tegyem?

Így hát felemelem öklöm,
És a levegőbe ütök
És elfogadom, hogy az élet néha nem fair.
Igen, kívánok egyet.
Igen, imádkozok egyet.
S végre valaki látja majd mennyire szíven viselem...

Mit tehetsz, ha a jó tett nem elég jó?
S minden érintés csak ront mindenen?
Mert legjobb szándékaimmal csak zűrt okozok.
Csak helyre akarom hozni valahogy.
De meddig fog tartani még?
Ó, meddig fog tartani még nekem
Hogy jóvá tegyem?
Hogy jóvá tegyem?

Nincsenek megjegyzések:

Új kezdés...

  Elég rég írtam itt a blogocska félébe, de legbelül érzek késztetést, hogy írjak. 😊 Megszületünk És nem véletlenül. Igen nem véletlenül sz...