2013. december 11., szerda

Jöjjetek hozzám...



Abban az időben Jézus így szólt az őt követő emberekhez: „Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik fáradtak vagytok, és terhek alatt görnyedtek: én felüdítelek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok és alázatos szívű, és nyugalmat talál lelketek. Mert az én igám édes, és az én terhem könnyű.”
Mt 11,28-30

Én hova megyek ha fáradt vagyok? Ha gondjaim vannak? Ha szenvedek?
"Én felüdítelek" mondja Jézus a mai evangéliumba. Ha gondjaim vannak, forduljak bátran Istenhez, nyissam ki a Szentírást és olvassam, kulcsoljam imára bátran kezem és beszéljek a Mennyei Atyámmal. „Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik fáradtak vagytok, és terhek alatt görnyedtek: én felüdítelek titeket!"

Nincsenek megjegyzések:

Új kezdés...

  Elég rég írtam itt a blogocska félébe, de legbelül érzek késztetést, hogy írjak. 😊 Megszületünk És nem véletlenül. Igen nem véletlenül sz...