2015. szeptember 22., kedd

Az én anyám és rokonaim azok.....

2015. szeptember 22. – Kedd (Lk 8,19-21)



Jézus egyszer egy házban tanított, amikor odajöttek anyja és rokonai, de a tömeg miatt nem tudtak bejutni hozzá. Ekkor jelentették neki: „Anyád és rokonaid kint állnak, és látni akarnak.” Ő azonban így válaszolt: „Az én anyám és rokonaim azok, akik Isten igéjét hallgatják, és tettekre is váltják!” Lk 8,19-21

Jézus tette a mai evangéliumban különleges. Nem azt mondja tanítványainak, hogy engedjék be édesanyát és rokonait, hanem arra hívja fel figyelmünket, hogy mi is Őhozzá tartozhatunk, az Ő családjához, ha az Isten igéjét meghalljuk és meg is éljük. És ez nem más, mint a szeretet megélése. Jézus azt akarja, hogy szeressünk. 

Mennyire tudom embertársaimat szeretni? Vagy van bennem még egy kis gyűlölet, egy kis harag, na meg egy kis irigység is. Ezek elválasztanak Jézustól és életem napjait meg is keserítik. Boldog akarok lenni? Akkor szeressek, szeretet legyen a szívembe és így Jézusé lehetek, amitől életem napjai megédesednek, amelytől arcomon egyre több mosoly jelenik meg.

Nincsenek megjegyzések:

Új kezdés...

  Elég rég írtam itt a blogocska félébe, de legbelül érzek késztetést, hogy írjak. 😊 Megszületünk És nem véletlenül. Igen nem véletlenül sz...