2015. szeptember 25., péntek

„Kinek tartanak engem az emberek?”



2015. szeptember 25. – Péntek (Lk 9,18-22)

Amikor egyszer Jézus egyedül imádkozott, és csak tanítványai voltak vele, megkérdezte tőlük: „Kinek tartanak engem az emberek?” Ők így válaszoltak: „Van, aki Keresztelő Jánosnak, van, aki Illésnek, mások szerint viszont a régi próféták közül támadt fel valaki.” Ő tovább kérdezte: „Hát ti kinek tartotok engem?” Péter válaszolt: „Az Isten Fölkentjének.” Jézus rájuk parancsolt, hogy ezt ne mondják el senkinek. Majd hozzáfűzte: „Az Emberfiának sokat kell szenvednie. A vének, főpapok és írástudók elvetik őt, megölik, de harmadnapra feltámad.” Lk 9,18-22

„Kinek tartanak engem az emberek?” Ki számomra Jézus? Mit jelent nekem ez a szó Jézus?
Ha bajban vagyok, akkor mondom: jaj Jézusom segíts! Aztán ha segített meg is feledkezek Róla. Vissza kerül a szekrény mögé.

Ki számomra Jézus?

Egy barát vagy csak egy Aladinos lámpa, amit néha, néha meg kell dörzsölni. Jézus számomra egy élő személy kell, hogy legyen, akivel nap, mint nap beszélhetek, Ő a legjobb barát. Ő egy élő, nem pedig egy halott valami, aki csak a hagyományokba létezik. Jézus ma is él.

Nincsenek megjegyzések:

Új kezdés...

  Elég rég írtam itt a blogocska félébe, de legbelül érzek késztetést, hogy írjak. 😊 Megszületünk És nem véletlenül. Igen nem véletlenül sz...